Martin Breman loodgieters
Email: info@martinbreman.nl
Openingstijd | |
Maandag | 08:00 - 17:00 |
Dinsdag | 08:00 - 17:00 |
Woensdag | 08:00 - 17:00 |
Donderdag | 08:00 - 17:00 |
Vrijdag | 08:00 - 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Neem direct contact op met Martin Breman loodgieters in Amsterdam. Voor spoedgevallen bel 020 470 4700, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook kunt u vrijblijvend een offerte aanvragen.
Martin Breman loodgietersbedrijf is gespecialiseerd in:
- Nieuwe leiding installaties
- Leidingen renovatie
- Soldeer werkzaamheden
- Kunststofleidingen
- Gasleidingen en keuringen
- Circulatie leidingen
- Keuken/badkamer renovaties
- Badkamers
- Watermeter beugels
Recensies: Martin Breman loodgieters
riekt naar oplichting (wel betalen maar niet leveren)
b s
19-01-2025
Afgelopen maandag had ik om 9 uur 's morgens een afspraak met jullie staan, waarbij niemand was komen opdagen, waarop na telefonisch contact een nieuwe afspraak was gemaakt voor dezelfde dag tussen 3 & 5 uur in de middag.. Maar om 1700 was er nog steeds niemand langs geweest noch heb ik enig bericht (van vertraging) ontvangen.. Pas iets na half 6 ging vrij onverwachts de deurbel omdat ik daar dus allang niet meer op rekende..
Deze misverstanden die zowat m'n gehele dagplanning in de war hadden geschopt daargelaten, maar wat mij achteraf toch vooral stoort is het feit dat we een opdracht inboeken voor onderhoud van de CV én dat wanneer de installateur ter plaatste is deze onderhoud weigert te plegen maar vervolgens wel doodleuk zonder aarzeling het volledige bedrag laat afrekenen.. De installateur verwijderde bij binnenkomst de kap van de CV, had een kunststof pijpje losgedraaid en terwijl ik deze aan het spoelen was gaf ie aan dat ie er niet aan kon/wilde beginnen omdat de betreffende CV toe was aan vervanging en hij bang was dat ie het na de beurt het niet meer zou doen.. Hierop zijn foto's gemaakt en that's it, de gereedsschapstas/koffer zijn tijdens het bezoek ongeopend gebleven.. Ik besefte dat m'n CV wat ouder was en dat ie te zijner tij toe was aan vervanging, maar boekte een onderhoudsbeurt bij jullie in om deze vervanging ietsjes uit stellen.. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar achteraf na het vertrek van de vriendelijke installateur was ik wel van mening dat ie op z'n minst onderdelen die gepaard gaan bij een onderhoudsbeurt had kunnen los schroeven. Als dan had gebleken dat vervolgen van onderhoud weinig zin had had ik me erbij kunnen neerleggen, maar nu was er niets uitgevoerd en is er helemaal geen poging ondernomen om deze onderhoud te plegen, laat staan om een valide beoordeling te kunnen maken.
Ik heb dus doodleuk een volledige prijs voor onderhoud betaald terwijl dit slechts voorrijkosten hadden moeten zijn. Er is geen onderhoud gepleegd..
Deze misverstanden die zowat m'n gehele dagplanning in de war hadden geschopt daargelaten, maar wat mij achteraf toch vooral stoort is het feit dat we een opdracht inboeken voor onderhoud van de CV én dat wanneer de installateur ter plaatste is deze onderhoud weigert te plegen maar vervolgens wel doodleuk zonder aarzeling het volledige bedrag laat afrekenen.. De installateur verwijderde bij binnenkomst de kap van de CV, had een kunststof pijpje losgedraaid en terwijl ik deze aan het spoelen was gaf ie aan dat ie er niet aan kon/wilde beginnen omdat de betreffende CV toe was aan vervanging en hij bang was dat ie het na de beurt het niet meer zou doen.. Hierop zijn foto's gemaakt en that's it, de gereedsschapstas/koffer zijn tijdens het bezoek ongeopend gebleven.. Ik besefte dat m'n CV wat ouder was en dat ie te zijner tij toe was aan vervanging, maar boekte een onderhoudsbeurt bij jullie in om deze vervanging ietsjes uit stellen.. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar achteraf na het vertrek van de vriendelijke installateur was ik wel van mening dat ie op z'n minst onderdelen die gepaard gaan bij een onderhoudsbeurt had kunnen los schroeven. Als dan had gebleken dat vervolgen van onderhoud weinig zin had had ik me erbij kunnen neerleggen, maar nu was er niets uitgevoerd en is er helemaal geen poging ondernomen om deze onderhoud te plegen, laat staan om een valide beoordeling te kunnen maken.
Ik heb dus doodleuk een volledige prijs voor onderhoud betaald terwijl dit slechts voorrijkosten hadden moeten zijn. Er is geen onderhoud gepleegd..